2008. május 31., szombat

Egy hosszú bejegyzés

Na. Ismeretlen oknál fogva reggel 3/4 7-kor felébredtem, aztán a délelőtt beautóztuk a fél várost vásárlás címén Mamival. És azt mondta, sokkal jobb így, mint egyedül:)

A tegnapi koncert meg... Egyszerűen aaaannyira jó a ferencesben zenélni. Ezeknek a gyerekeknek tök mindegy, hogy ismerik-e a számokat, vagy sem. Buliznak, táncolnak, összekapaszkodnak, tapsolnak. Szóval...amellett, hogy félelmetes, hogy mellettük már öregnek számítunk, úgy látszik NEKIK érdemes játszani. Persze asszem más közönség is vevő a zenénkre, csak olyan: "Ühm, értem, jó a zene" módján, valahol a falhozlapulva-állva. Vagy nemtom hogy van ez. Tehát én jól éreztem magam, ha ez valakinek nem tűnt esetleg fel...

Tegnap voltam még bábszínházban is (Túl a maszat hegyen). Még sosem voltam ezelőtt, de most is asszem az tetszett legjobban, hogy a gyerekek milyen jókat kacarásztak. Az meg legkevésbé, hogy szegény kolléganőmet, aki szervezte, de nem jött, lebuktattam az igazgatónő előtt, aki erről a színházba menésről nem is tudott, és elég morcosan nézett rám. Hát sorry, majd elsimulnak a dolgok. Meghát mégis hogy tartottam volna titokban?

Csütörtökön voltam bérmamamámnál/barátnőmnél, akinek van egy gyönyörű 7 hónapos kislánya, meg más babák is érkeztek egyéb barátnőkkel, szóval klassz volt a kis miniovi.

Nincsenek megjegyzések: