2009. június 13., szombat

osztálytali

Volt tegnap osztálytalálkozónk. Nem volt kedvem menni. Aztán végülis jó volt, bár nem maradtam sokáig. Sokakkal nem beszéltem, néhányakkal igen, mármint olyanokkal is, akikkel már régen találkoztam. Meg volt körbemondás, hogy kivel mi történt az elmúlt 6 évben. Nekem a 3 mondatba belefért a zenekar is, mivel arra asszem irtó büszke vagyok, vagy mi. A volt töritanárunk érdeklődését is felkeltette állítólag. Emlékszem, ő ilyen eddás fazon volt. Még talán szót váltottam volna valakikkel, de most így jött ki.
Ma volt kosárfonás, holnap lesz az utcsó idén, illetve lesz még tábor is. Ma a kosár fülével vesződtem legtöbbet, de nem ért véget a megpróbáltatás.
Most könyvjelzőket rajzolgatok a gyerekeknek "búcsúajándék" gyanánt.
Hétfőn még fél8-tól ügyelek, délután meg évzáró, este próba, szóval egy picit hosszú nap lesz, de sebaj.

Nincsenek megjegyzések: