2009. július 4., szombat

családom és egyéb állatfajták, meg egy jótevő

Lustaság. Holnap már nem megyek fonni, mert elfáradtam. Elkészültem egy szennyestartó kosárral, ami óriás, sztem lesz majd róla kép. Egész pofás. Készült lámpaernyő, messziről elmegy..., meg van egy félkész esernyőtartó, ami szintén vizsgaesélyes. Ennyi tellett tőlem.
Szóval ez úgy nézett ki, hogy 4-ig kosár, aztán szűk másfél óra haza. Így tegnap is, amikor még palacsintát sütöttünk, meg tollasoztunk, és közben megjelent egy úriember az irattárcámmal, amit a buszon lelt meg. A durva, hogy észre se vettem, hogy elhagytam, talán ma ért volna meglepetés, ha kéri valahol az ellenőr a bérletem. Szóval nem semmi.

Vannak nálunk megint nyestek. Az első felfedezés tegnap éjjel volt, irtó hangosan motozott valami, aztán meg is mutatta magát a teraszon. Azóta beindultak, és össze-vissza rohangálnak a tetőben. Igen, úgy néz ki, többen vannak, feltehetően egy család, épp költözőfélben, a csemeték hangját ugyanis édesanyám a kertben vélte hallani. Amúgy cuki jószág, de mégis mit csináljunk velük??? Mindenesetre nem merek nyitott ajtónál/ablaknál aludni.

Rajtuk kívül ittjártak ma unokatesómék esküvői meghívót átadni, őket váltották nagyszüleim, szóval volt forgalom.
Jóéjt!

Nincsenek megjegyzések: