2009. augusztus 23., vasárnap

összegzős

Mamira rájött a meszelhetnék, szóval most rumli van meg por. De egyszer talán elkészül ez is.

Vettem új telót. Tetszik, igen mókás, számomra új dolgok vannak rajta, pl. vicces képkeretek. :)

Hamarosan dolgozni kell, de nem nyafogok, végülis szép volt ez a nyár is. Hamar eltelt, mert öregszem én is, a koromhoz képest pár hónap igazán rövid. De jártam egy csomó helyen, sokat lehettem barátok között. Ez jó. Új csoportom lesz idén, így kíváncsi is vagyok azért.

Öcsém kántál egy szobával arrébb. Jól teszi, ő tudja a frankót.

Ja. Tesómék az unokahugommal visszaköltöztek, így többet látom Virágot. Nagyon kedves, és egyre csak okosodik, lassan mindenki nevét mondja.
Lesz ugye unokaöcsém is hamarosan ugyanott.

Nővérem meg egy hónapon belül elköltözik és nem igazán érzem, mekkora változás lesz ez, hisz már így is ritkán van itthon. De azért mégis elviszi a cuccait, meg ilyenek. Na igen, lesz egy csomó helyem. Ami mind az elveszett gyerekkoromra emlékeztet majd talán. Na, ez jó depisen hangzik. Be is fejezem...

Nincsenek megjegyzések: