2009. április 27., hétfő

boldog nagynéni

A hétvége kb. a péntek esti lakásavató+szülinapi bulival indult Saciéknál. Mondjuk nem voltunk ott sokat, mert eleve 9-kor kezdődött. Szombaton sokáig szunya, délben autó porszívózás, aztán itt ebédeltek bátyámék, és Virág irtó édi volt.
Rég írtam már róla, szóval most egy kicsit... Már nagyon ügyesen sétálgat, de ha mégis lehuppan, akkor persze kinevetjük, mert ilyenek vagyunk. Legtöbbször csak annyit mond, hogy E, de azért más, felismerhető szavakat is, meg egyszer valami olyat is, amiben volt u meg i, szóval az már én is lehetek. Szóval. Mikor ő már megebédelt, az én ölemben ült, és onnan matatott az asztalon, pl. szétszaggatta a szalvétámat.
Este volt öcsém bérmálása, és ők is lejöttek, bár a kicsinyek számára fentartott oldalhelységből kiutálták őket, mert Virág csörgött valamivel. Így kint várták meg a mise végét, és mikor kiértünk és Virág mindenkit körbemutogatott, végül kiválasztott engem, és békésen nézelődött az én karomból. Hogy én ennek hogy örültem:) Na ilyenek. Szóval már kezd gyerek formája meg lénye lenni, nem kisbaba.
Mise után volt nálunk sütögetés, de abból kimaradtam, mert inkább Mátét választottam. De jövő hétvégén meg úgyis lesz bográcsozás, mert jönnek Gyuri szülei, akikkel én még nem találkoztam.
Ja a bérmálás amúgy jó vala, Paskai egész jól beszélt.

Vasárnap voltunk jót sétálni, ami alatt én igazán csak kicsit morogtam a gaz meg talán a meleg miatt. Volt fagyi, meg Dunapart, meg beugró, meg alvás, minden ami egy jó hétvégéhez kell.

Nincsenek megjegyzések: