2009. április 2., csütörtök

kiakadós

Kicsit berágtam ma egy melósra, aki a buszmegállónkkal szemben ... na dolgozni, azt nem nagyon dolgozott. Viszont le sem tagadható módon bámult rám - nyilván állati vonzó vagyok a nagy fülesemben - majd mikor látta, hogy sajnos észrevettem, vigyorogva elkezdte vakargatni a vakargatnivalóját. Szóval mikor felszálltam a buszra, még beintettem neki, és igen morcosan néztem rá (tudjátok milyen az) amit vagy látott vagy nem. Aztán meg paráztam, hogy hazafele is itt lesz-e, de szerencsére nem. Na ilyenek. Tudom, nem kellett volna tudomást se venni róla, de basszus mért nem várhatok nyugton magamban a buszra? Vajon nők is bírnak ilyen állati bunkók lenni? (Erre lehet ám tényleg válaszolni.)

Amúgy Máté elutazott kicsit és én vittem hajnali 4-kor Csillaghegyre, és egész jól vezettem. Mármint nem okoztam balesetet:), meg nem csikorogtam sehol. De azért jóval többet kéne vezetnem.

Holnap lesz nálam regnumszerű lánytalálka imával meg minden. Mármint, ha készülök rendesen:)

Nincsenek megjegyzések: