2010. február 10., szerda

bogrács

Síszünetem van. Voltunk telelni Bogácson. Volt ott fürdő, meg hó, más egyéb nem nagyon. Ja! De mondjuk van egy szép kis 13-15. századi templomuk. Sétálgattunk, fürdőztünk - bár nem hóesésben -, ettünk nagyokat. Máté fotózott jókat, szóval küldetés teljesítve;)

Ma voltam korrepetálni, mert mostanság megint járok hetente, s ez jó, bár a kislány néha fárasztó...vagy inkább fáradt. Korrep. után vagy egy órát lődörögtem a praktikerben: vettem kis szögeket, meg akasztókat - mer' akarok itthon dizájnolni, meg kreatívkodni:), és láttam csodaszép lámpákat is.

Holnap kell menni ügyeletet tartani hajnali fél 8-tól délig, nem lesz vészes remélem. Este meg ugye próba, talán összejön valami az új ötletekből.

Ja. Új könyvélményem is van: Dragomán György - A fehér király. Sajnos a témából adódóan kicsit depis. Másrészt, nem teljesen összefüggő sztori, amolyan mozzanatokból kirakott lánc, vannak közte jók, meg kevésbé jók. Az nekem kicsit fura, hogy mért húz egy mondatot féloldalasra, mikor a tagmondatokat simán külön mondatba lehetne írni, ez kicsit erőltetett szerintem, nadehát a könyvkritikához szintén nem értek.
S elkezdtem megint egy Graham Greent, de az nem bejövős.

Nincsenek megjegyzések: