2010. május 30., vasárnap

mielőtt elmegyek

Holnap elmegyek erdei iskolába. Megint. Sajnos ezúttal nagyon nincs kedvem, de lécci drukkoljatok, hogy mégse legyen olyan vacak, amilyenre...hát nem mondom, hogy fel vagyok készülve lelkileg. Pedig az egész még jól is elsülhet. Úgy legyen! Mondjuk az tényleg zavar, hogy amig odaleszek, itthon "állnak" a dolgok. A művtöri dogát elküldtem, de ki tudja mit szól hozzá tanárbácsi. Aztán kéne a vizsgamunkákhoz - kosarak, bútorok - dokumentációt késziteni, meg pár kosarat is konkrétan, illetve mindet egyszer végre letisztitani, lelakkozni. Meg majd a vizsgára felkészülni. Meg egyebeket kéne szervezni/tervezni.
Másrészt ugye úgy tűnik, máshol fogok dolgozni jövőre. Nagyon várom. Kiváncsisággal és lelkesedéssel telve. De most egy hétig e téren se történik semmi.
S akkor azt még nem is emlitettem, hogy a 24-et az 5. résznél hagytam el, s most az is várat magára:)
Na, megyek pakolni.

ui: Legtöbbet a cimen szoktam filózni. Most ez a Bikini ment, s lám, egész találó:)

Nincsenek megjegyzések: