2013. április 11., csütörtök

autós kérdés

Az történt, hogy elindultam a kisautóval, és egyszer csak észrevettem, hogy a kilométeróra nem jelzi, hogy mennyivel megyek. Meg nem ment alatta a számláló. Elég ijesztő volt, így nem megyek ki a 11-esre. No, mi legyen. Megálltam a legközelebbi benzinkútnál, és már azon voltam, hogy segítséget kérek, de rájöttem, hogy az álló autón ezt nemigen tudom megmutatni. Jó, induljunk tovább, ha továbbra sem jó, van még kút a városban. De akkor meg jé, elindult. Hm.?
Másrészt eltörtem a napszenyámat. De durván. Béna vagyok. Meg morcos.

2 megjegyzés:

mt írta...

A napszemcsiért kár... :( A kilométeróra hiba meg ismert jelenség Focusoknál, lassan úgyis megyünk szervizbe, megcsináltatjuk ezt is. ;)

Miki írta...

Annyival kell menni mint a többiek. Akkor nem lesz baj. Általában.