2008. július 27., vasárnap

mammamia

Tegnap voltunk Ági esküvőjén+ Róza lánya keresztelőjén. Végülis szép idő lett szerencsére. Jó hely ez a Piliscsaba, csak picit van messze. Kicsi és szép református templomban volt az esküvő, szerintem jól beszélt a ref. nőci is, meg Balázs atya is. Aztán átmentünk egy másik pici katolikus templomba a keresztelőre, és utána vonultunk egy sulihoz a bulira hegedűszóval, énekléssel. Sajnos nem maradtunk sokáig, mert Máté ma dolgozik a Lánchídon. És végig azt lestem, mikor tudjuk az ajándékot odaadni, amikor mindenki ott van, akikkel együtt adtuk, meg Ágiék sem tűnnek el éppen. Persze az Ágival kb. egy szót se tudtam váltani, emiatt nem kis hiányérzetem van, dehát így jártam... Ja! És bár a néptánc távol áll tőlem, azért jó volt nézni az ifjú párt, ahogy táncoltak:)

Pénteken megnéztük a Mamma Mia!-t. Szegény Kicsim. De nekem tetszett. Bakker, azért nem rossz ez a zene... A film meg inkább vicces.

Nincsenek megjegyzések: