2010. január 11., hétfő

hétvégés, könyves

Olyan gyorsan telik az idén. Ami mondjuk múlt hét hétköznap jó volt, de most meg rögtön megint hétfő van, szóval ez így nem teljesen korrekt.
De azért jó volt ez a rövid két nap is, bár a 100 csoda kiállítás nem volt nagy durranás, vagyis jobbra számítottunk. Én előtte eléggé kinézegettem a honlapon, hogy milyen tárgyak lesznek, és sajnos maga a kiállítás nem sok plusz infót adott, és még az a fura autó sem volt kiállítva, csak kép volt róla.
Kárpótlásul utána bementünk a jégbüfébe. Oké, a süti finom volt, de oda sem megyünk többet. Nem tudom, a tömeg, a "kilátás", hogy a kirakatban eszünk... Na mindegy.
Ezen kívül néztünk showder klubbot, meg idióta sorozatot, szóval teljes kikapcsolódás volt:)

Meg amúgy újra olvasok. Karácsony előtt megvettem magamnak a Száll a kakukk fészkére c. regényt, na az elég beteg, de azért érdekes volt, valamikor a filmet is megnézem. Aztán ajándékkönyv volt egy olasz író regénye, ami bénának tűnt először, de aztán jókat derültem rajta. Nehezen tudnám besorolni, amolyan történelmi lányregény féle.
Most meg Graham Green: A csendes amerikai.
Olvasni jó!

3 megjegyzés:

Megyeri Domonkos írta...

100 csoda tényleg rossz? Mert én is meg akarom/akartam nézni, de ha nem érdemes, akkor felejtős. Ennyi pénzt nem adok ki érte :) Pláne, hogy már nem vagyok diák :(

Száll a kakukk fészkére... Nagyon jó, igaz, én csak filmen láttam.

Szuromi Tamás írta...

Száll a kakukk fészkére nagy kedvenc. A csendes amerikai is tetszett anno, meg eleve szeretem Graham Green regényeit (bár elég rég tudtam tőle olvasni...)
Szóval olvasásra fel, mert az valóban jó!

mt írta...

Hát ahogy írtam msn, nagyon amatőr volt a tálalás, zéró interaktivitás, semmitmondó leírások. Hervasztó volt az egész... :(