2010. január 26., kedd

jövőkép

Már megint házidogát írok kosárfonásból. Mármint néprajzból, de ennek végre van köze a kosárfonáshoz: Mesterségem tanulságai - jövőképem. Na ez is jó adag rizsa lesz, már megvan 2,5 oldal, már csak kicsit kell hozzáírogatni. S egész érdekes, mert közben újra átgondolom, hogy mit is akarok/akartam ezzel az egésszel. Sejthető, hogy nem leszek főfoglalkozásban kosárfonó, de azért remélem nem fogom teljesen kiiktatni az életemből. Csakhát... sokkal nehezebb az egész, mint gondoltam. Remélem nem baj, hogy ezt a dogában is leírom, dehát az őszinteség a mániám:)

Amúgy pénteken ijesztettek jól rám, hogy köv. hétvégére legyen meg a dolgozat, különben irgumburgum, de most, hogy egész jól állok, egy kis netelést megengedtem magamnak. Merthogy azt is meg akartam írni, hogy hétvégén pl. volt Máténál vendégség: Attila és barátnője látogattak meg minket. Jól bekajáltunk hamburgerből, meg a csokis süti is jól sikerült, amit receptcserélő játékban kaptam valakitől.
Meg voltunk mozizni, egész izgalmas volt a Sherlock Holmes, én választottam. Már a kámingszúnban tetszett a városkép, kicsit lelombozó, hogy a szép hátterek számítógépesek, mint arról Kedves felvilágosított.

A mostanival együtt csak két hét van a síszünetig, addig kicsit vacogok az udvaron, de azért túlélhető. Most naplómizéria van, de remélem nem lesz semmi gixer.
S a szünetben lehet, hogy utazunk kicsit. Jó lenne...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello!
Jó neked, hogy ilyen jól állsz a dolival. Én csak a héten tudtam meg, hogy hétvégén be kell adni. :(
De hogy mit írok, az még lila köd. Egyébként nem gondoltam, hogy valamit is találnék a témával kapcsolatban a neten. :)
További kellemes blogolást. Üdv.Andi,a textiljáték-készítőktől

zsuzska néni írta...

Szia!
Nahát, ezek szerint engem dob ki a témában... Amúgy én se rég tudtam meg, s végülis pár óra alatt elkészültem vele. Mondjuk nem egy nagy mű...
Szóval ne add fel, valamit csak összehozol!