2010. szeptember 1., szerda

első nap az...

Szóval ma... becsengettek. Ma .../dobpergés/ tanítottam! S jó vala!! Tényleg tanítottam, megtanítottam új dolgokat. Matekból is, technikából is. Meg tanultam. Neveket. Már majdnem mindegyik gyerekét tudom. Az osztályoM. Nagy szavak ám ezek...
Itt - úgy tűnik - van magatartásértékelés, vagyis működik, van foganatja. Azt mondom: na, kit tudok megdicsérni, hogy csendben dolgozik? S lám, elhalkul az egész osztály. Jó, nem vagyok naiv, biztos nyiladoznak majd még a szemek/szájak, de a mai napom akkor is jó volt. Még ha azzal kezdődött is, hogy a metró csak a deákig ment, lassacskán, onnan meg pótlóbusz. Szóval átnyergeltem vilire, lényeg, hogy beértem.

Holnap is korán kelés van, s még kicsit készülgetnem kell az óráimra, de azt még elmesélem, hogy tegnap még benéztünk unokatesómékhoz meghívóval. Magam is ledöbbentem: olyan hangosak, mint egy olasz család. De azért jó volt. Szerintem...

2 megjegyzés:

mt írta...

http://www.sherio.com/Ellen/bears/teacher_female_200.jpg

Medve. :)

zsuzska néni írta...

Szóval ezentúl macinéni vagyok?:)