2010. szeptember 9., csütörtök

készülődés, jóbarát

Megvan a cipőm. Végre. Mert több 5letem már nem lett volna, hogy hol keressek. De ami mégjobb, hogy az itthoniaknak is tetszik. Ez egy pipa. A virágossal ma még nem tudtam beszélni, de keddre beszéltünk meg időpontot árajánlatkérésre. Jahogy ez is így működik. De még van idő. Étterem, torta okt. elején egyeztetendő. Szóval jól állunk. Ja, és második ruhapróbán is voltam, Bogi által támogatva. Frankó lesz:) Majdnem az összes meghívót kézbesítettük, mostmár csak a visszajelzéseknek köll érkezni. Na erről ennyit.
Ma taliztam Borcsi nénivel, aki sajnos már csak exkolléganő és kölcsönösen hiányzunk egymásnak, bár én nem látom olyan borúsan a helyzetet, mert csak tudunk majd találkozgatni, de aztán persze meglátjuk. Nagyon jó barát lett talán mindössze 2 év alatt, nem győzök hálálkodni érte. Viszont a szünet étteremben a somlói nem annyira finom... vagy csak mára nem volt jó választás.
Vőlegényke épp a tulipánok földjén, s csak kedden jön haza, én meg abban bízom, hogy a hétvégét hasznosan töltöm, és jobban készülök az óráimra, mert az eddigiekre nem lehetek túl büszke. Őszintén: némelyiket szinte én is untam...:( De azért nem adom fel.

Nincsenek megjegyzések: