2010. december 30., csütörtök

kari 2010

Szenteste Bogi mintegykvázi kijelentette, hogy akkor ők valamikor eljönnek hozzánk. Beni kontrázott, hogy ő is. Mondtam: oké. Szóval így esett, hogy tegnap rendelésre kókuszosperecet sütögettem, és délután megérkeztek, még feljött Sosó is és társasoztunk meg röhögtünk. Jó volt. Szerintem. Úgy láttam jól érezték magukat, még Gyuri is, tetszett neki az aranyásó, meg talán a milenneha is. Azt is szeretem, amikor úgy megdicsérnek ezt-azt a lakásban...
Amúgy a karácsonyi menetrend olyan volt, mint tavaly: 24-én először Óbudán, aztán suzukival ki, kicsit lent Máté szüleivel, aztán kettecskén. 25-én kocsival vissza, aztán én nagyszüleimhez, ahol mondjuk most elég kevesen voltunk, mert a család egy része vidéken, másik meg lábadozott. 26-án meg Máté nagymamájánál unokatesókkal, ahol 2 járó gyerek van már, de nem igazán interaktáltak velünk.
Hát így. Ma meg hamburgerezés, szóval mindjárt megyünk bevásárolni sógorral, akit nemrég ébresztettem fel. Máté meg dolgozik kicsit:(

Nincsenek megjegyzések: