2010. december 9., csütörtök

rádiós

Bobby Hebb radio a Last fm-en jó.
Hopp, kicsit csokis a laptopom...
Mi van még? Szakmai válság...újra, de nem utoljára gondolom. Az van, hogy nem tudok fegyelmezni, na de ez nem újdonság persze. Viszont ma egész jó órát tartottam a gyűrthegységekről, pedig ez a téma nem a szívem csücske. Mennyivel könnyebb lenne, ha nem kéne közbe fegyelmezéssel foglalkozni. Annyi energiámat emészti fel...ráadásul viszonylag eredménytelenül.
Moha bácsit olvasok fel, eléggé beletrafálós történeteket választok, de persze pont ahhoz nem jut el, akinek úgymond tanulnia kéne belőle. S közben Mátéval felidézzük néha gyerekkorunk pillanatait, és rájövünk, hogy mi se voltunk épp mintagyerekek. De azért az mégis más volt. Én pl. egyszerűen nem bírtam hazudni egy tanárnak, másnak sem ahogy emlékszem. (Persze biztos volt akkoriban is olyan, akinek ez nem okoz gondot.) Engem ha rajtakaptak valamin, amin nem kellett volna, akkor csak a padlót bámultam és szólni se mertem. Mondjuk lehet, hogy a bátorság hiánya okozta ezt és nem feltétlen a tisztelet az illető iránt... Na ilyenek. Mindenesetre most lesz időm merengeni ezen, mert holnap nem kell bemennem, szóval lett egy hosszabb hétvégém. Azért ne utáljatok nagyon...

Nincsenek megjegyzések: