2008. november 21., péntek

csupa "érdekes"

Végre tényleg utolsó nap, miután a héten mindennap úgy ébredtem, hogy mostmár biztos eggyel későbbi nap van, mint igazából. Tegnap meg véletlen egy órával korábban mentem melóba. Asszem hozzászoktam a déli ebédhez, az vonzott be. De azért végülis volt más dolgom is. Ma este meg lazulok, r'n'r party lesz a suliban a felsősöknek, de engem is hívott Orsi néni. Máté meg ugye elutazódott és csak szombat este jön haza. :(

Szerda este taliztunk a lányokkal. Fura mód most nem dumáltam annyit, túl sokan voltunk, nem jutottam szóhoz.;) Viszont egész könnyen abszolváltuk a karácsonyi húzást. Nade, hogy mennyit güriznek a többiek meló vagy suli címén... rájöttem, hogy semmi okom panaszra. Mégha nem is éppen álmaim munkáját végzem. De mostanság egész jól is megy.

Ezen kívül:bátyáméknak dec. 20-án lesz esküvőjük. Ami csak azért necces, mert munkanap, és nálunk éppen sulikari, szóval úgy illene ott lenni reggeltől estig. De megoldom. Mondjuk ez "csak" a polgári, de ők ezt szeretnék olyan nagyobb mókára csinálni, bár lagzi nem lesz, csak családi ebéd, meg estefele buli egy helyen. Hmhm, kicsit furán csinálják, nade. Amúgy én ennek örülök, meg már egy ideje sógornőként emlegetem a menyasszonyát, mert az egyszerűbb is.

És már csak négy hét Karácsonyig. Hétvégén lesz kézműves vásár a Néprajzi Múzeumban. El kéne menni...

1 megjegyzés:

mt írta...

Mármint ezen a hétvégén? Mert a vasárnap nyitva áll mindenféle jó dologra. :)