2008. november 19., szerda

házidoga készül

Túlteljesítettem. Már két oldal megvan a néprajz házidogámból. Mondjuk ezután nem tudom, hogy lesz 4-5 oldal, azon kívül, hogy másfeles sorköz, meg esetleg más betűtípus... Nade mára ennyi, aztán megyek dolgozóba.

Tegnap bementem 10-re, hogy kísérjem az énekkart fellépésre. Mondjuk fölösleges voltam, mert 36 gyerekre nem kell 3 tanár, de aszittem csak én leszek a karvezetőn kívül. Mindegy, nem bántam meg a dolgot (csak kár hogy végül nem volt egy lyukasórám se). Értifogyikhoz mentünk egy gyönyörű épületbe, amit most újítottak fel. Kiderült, hogy egy elég nagy rendezvénybe csöppentünk, az egész programban csak egy icipici rész volt a mi kórusunk. Azon kívül a sérültkék táncoltak, zenéltek, énekeltek, meg egyéb meghívottak, mindez a reneszánsz év jegyében, tehát jó kis zenék voltak. Volt furulya kvartett, trió, duó, szóló; meg Don Quijote és Sanco dala, meg Legyetek jók ha tudtok, és sztárvendég Victor Máté (Asztrik az István a királyból). Na ő nem énekelt, viszont az ő egyik szerzeményét is énekelte az ottani kórus. Szóval jó vala.

Hétfőn tetszett a próba, meg már a múltkori is, és kéne már az a koncert. Aztán meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: