2008. november 7., péntek

a szünet utáni első hét

Azzal kezdődött, hogy kedden helyettesítenem kellett délelőtt, aztán szerdán is, és nem is purcantam ki annyira, mint a legutóbbi helyettesítéskor. Viszont volt némi gikszer, amitől megint a plafonon voltam (vagyok). Ezalatt szerdán egy próba, ami egyébként nem is volt rossz, meg asszem hatékony is a körülményekhez képest. Tegnap nagyon nem volt kedvem melóba menni, aztán túléltem, és a mai már nem lesz vészes.
Csak hosszú ez a nap: este valami összeröffenés régi osztálytársakkal, hamár hivatalos találkozó nem jön össze. Éjszaka meg ASP koncert, amire megyek, mert megígértem, és különben is érdekel, csak mért 23:20-tól van...
A hétvége meg jó lesz, pláne ha jó idő lesz: kirándulás, hamburgerezés, egyéb jóságok. Ja, meg önéletrajz elküldözgetése.

Nincsenek megjegyzések: