2008. december 22., hétfő

finomságos hétvége

Lássuk csak. Melónak vége. Az utolsó ugye a szombat volt, ami már nem annyira meló, csak be kellett menni, de közben kiugrottam bátyámék esküvőjére. Úgyvolt, hogy Máté lekési, mert baleset volt a hév vonalán - mikor máskor - de végül mégis odaért. Habár ez ilyen polgári cucc volt, szóval magam sem hittem volna, de úgy bőgtem, hogy az tiszta ciki, dehát ha egyszer aaaannyira aranyosak voltak... Utána családi kaja a Kemencés étteremben. Hm. fincsike volt, főleg a bacon-be csavart husi. Meg a gombás szósz. Utána visszamentem a suliba, begyűjtöttem a csokikat meg mindenféléket, amiket a gyerekektől kaptam.
Este meg mentünk a buliba, ami nem lagzi volt, de valami olyasmi, vagy ahelyett. A Morrisons 2-nek tényleg van kerthelysége, és jó is, de így is cigiszagúak lettünk a zene meg lehetett volna picit halkabb. A Molin Rouge (mondjuk, hogy így írják) koktél az jószerű volt. Különben tényleg semmi nem történt, végülis csak a tortát vártuk, ami szintén finom volt.
Aztán itthon szundi, vasárnap meg irány Szentendre: csokibolt még mindig jó hely, így minden megvan a ma esti lánykarácsonyhoz.
Máténak van kicsike fenyőfája, dobtunk rá pár díszt, szépecske lett. Este meg néztünk uccsó szamurájt. Hogy ez a Tom milyen morózus tud lenni...
Na, ma már sütöttem délutánra, de még hátra van a csomagolás, meg talán egy kis takarítás is belefér.

Nincsenek megjegyzések: