2008. december 29., hétfő

karácsonytája

Ma itthon valék, mert Mátéka barkácsolt a kispajtásával. De azért nem panaszkodok, mert ő is csinált kis szünetet magának így karácsonyra, szóval... Na és ma dalolásztam, szaxiztam és még ráadásul főleg furulyáztam idehaza. Jó volt:)
Tegnap társasoztunk a gyerekekkel (Sosó+Sam). Viccesek, csak nem tudtam eldönteni, hogy most ez tényleg oké, vagy szegénykék a legkevésbé sem vágynak a mi társaságunkra. Így jártak. Mi meg úgy, hogy meg lettünk dícsérve: "Milyen aranyos kis dolgaik vannak". Mármint üvegfestett cuccok pl., szóval ez nekem igen jól esett.
Volt egyéb játék is mostanság: én nagymamáméknál naaagy kártyaparti (mocsár), amiben én igen szerencsés voltam, mások meg alulmaradtak.
Amúgy Jézuska hozott színes szép dolgokat, meg hűdenagyonsokat és finomakat ettünk megintcsak. Szenteste itt volt a kis Virág. Irtó édi volt, ahogy békésen és érdeklődve próbálgatta az új játékait.
A nővérem meg menyasszony lett, de esküvő valszeg odébb van.

Nincsenek megjegyzések: