2008. december 8., hétfő

pihenés után keserű a munka

A hétvége kellemes punnyadással telt vidéken;) De azért ma sem akaródzott melóba menni, bár bíztató, hogy már csak két hét. Viszont azzal fogadtak, hogy akkor léci holnaptól helyettesítsek. Nyaff. Azért a főni viszonylag megértő volt azt illetően, hogy lenne a héten jobb dolgom is, és nem egésznapoznék péntekig, de majd meglátjuk. Az egész olyan, hogy persze nem töltöm a délelőttjeimet 100 % hasznosan, de most lenne jópár dolog. Meg aztán a napközim se százas, ha délelőtt is nyúznak. És tényleg nem mozgat, hogy ez ugye túlórapénz.

Pénteken megbüntetettek a metróban. Erre olyan krimit álmodtam, hogy...: Kedvessel mentünk múzeumba, de ő jegy nélkül belógott, ezért mikor elkapták, bezárták egy szobába. És nem engedték ki. Én meg ott bőgtem. És volt még csomó irreális dolog az egészben, de én végig elhittem. Vááá. Dejó volt felébredni.

Nincsenek megjegyzések: