2009. január 7., szerda

újév

Talán azt kellett volna megfogadnom, hogy ezentúl csak akkor blogolok, ha valami érdekes tröténik. Ehelyett nem fogadtam meg semmit. :) Viszont valami olyasmira törekszem, hogy minden napomban megkeresem a jót. Ami ugye így a szünet elteltével nem olyan könnyű. (Mert az valami álom volt.)
De hétfőn pl. voltam korrepetálni egy 4.-es kislányt, aki mellesleg hiperaktív, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy végre csinálok valami értelmeset, ami nekem is hasznos, meg talán másnak is.
Tegnapi jó, hogy rövid napom volt, aztán találkoztam Picurival, habár moziba nem mentünk, de megnéztünk egy kicsit idegesítő, de azért vicces filmet itthon.
Ma... hát ma is dolgozni kell menni, de ma se ügyelek, ami azért jó. Ja és ma kaptam egy nagyon kedves kis üzenet, szóval sálálá:)

Nincsenek megjegyzések: