2009. január 11., vasárnap

hideg

Túl korán jöttem ma el Kedvestől, mert korrepetálni kellett mennem. De legalább békében tudott a modellvasútjával foglalkozni, legalábbis ez volt tervben.
Tegnap megnéztük a Kaméleont, amit már rég akartunk, legalábbis én. Mondjuk nem tudtuk, hogy ilyen brutál lesz. Nade többet nem is árulok el, hátha valakit érdekel.
Szeretném, ha már nem lenne ilyen hideg. Kicsit nehezen viselem a napi 2 óra udvarozást meló címén. Máskülönben az elmúlt hét nem is volt vészes odabent, bár egyik furalelkű kiskorú sem változott meg gyökeresen. Dehát mi lenne velem a kis napi harcaink nélkül... pl. kevésbé ráncosodna a homlokom:)
Meg még írnék erről-arról...
Elviccelve valami ilyesmi.

3 megjegyzés:

mt írta...

Ehh. Megméregettem mekkora asztal fér be, aztán kiderítettem hogy annyi fa nincs itthon... Most meg olyan szépen fellicitálták a németek a kisvasutamhoz kinézett sínanyagot hogy én aztat nem fogom megvenni és emiatt most baromi morcos vagyok. :(
De azért remélem a héten el tudom kezdeni az asztal építését, oszt majd lesz belőle valami...

Amúgy a Kaméleon nem volt rossz csak egyáltalán nem olyan mint a beharangozója alapján tűnik.

Miki írta...

Ki ez a Sickretman? Nagy-nagy gratula a művének! :D Köszönöm az internet népe nevében a linket! :D

zsuzska néni írta...

Ennél többet én se tudok róla, de nagyon szívesen. :)