2009. március 31., kedd

balláb

Hétfőn eltört a fúvókám. A szép átlátszó üveg. Szimplán kicsúszott a kezemből és ennyi. Tegnap felhívtam a tanárom és annyi volt a reakció, hogy akkor legalább most vehetek egy jobbat... Naigen, habár nekem azzal se volt semmi bajom. Az egész pusztán azért rázott meg, mert az a napom olyan volt, hogy előre tudtam, hogy valami történni fog. Aztán rájöttem, hogy ennél egy csomó rosszabb dolog történhetett volna, szóval így már nem is vészes.
Aztán azt hittem kilábaltam a dologból, de mégsem teljesen. Nem tudom még, mitől fog ez a rosszaság elmúlni belőlem, de nagyon várom. Kicsit át kéne rendezni a fejemben/lelkemben dolgokat és akkor jó volna. Vagy döntéseket meghozni, ami szintén nem a kedvencem. Jelenleg nem látok olyan opciót, amitől jobb lenne nekem, pedig önző módon most csakis olyat keresek.

4 megjegyzés:

zsuzska néni írta...

Hmhm, ezt vajon mért rakta tegnapra? Mert aakor mentette piszkozatként?

Szuromi Tamás írta...

azt úgy szokta (figyelni kell, mikor kezded el írni).
ami pedig a "ballábat" illeti: szerintem ne nagy dolgokat várj, inkább próbáld meg felfedezni az apró jó dolgokat (avagy "Kis lépésekkel, rádiós...")

zsuzska néni írta...

Kössz Tomi:) Apró jó dolgok...többnyire megy, csak mégsem mindig. Azért próbálkozom.
Az idézet mi lehet?

Szuromi Tamás írta...

van egy érdekes film, az a címe, hogy Connection, hát ebben alapszentencia...