2009. március 9., hétfő

boller

Fontam megint kosarat. Méghozzá bollert. Egész jó kis gömbi lett. És a fülét is én csináltam. Már nem mindegyik ujjam fáj. Viszont már alig fértem el a szobában a kosaraktól, szóval egy párat, meg a vesszőket átvittem a zeneszobába, így már egész jó.
A hétvégén más nem is nagyon történt. Ja csak az, hogy Bogiék hazajöttek egy heti síelésből, már egészen hiányzott is. Csak a hisztije nem, ami jé, az esküvővel volt kapcsolatos. Hogy ő akkor sem fog másokhoz alkalmazkodni (pl. hogy más ismerős esküvője mikor lesz). Jó bakker, ki kérte, hogy alkalmazkodj?! De akkor minek kérdezte?... Mindegy, ezt leszámítva jófejek voltak.

Ma megint dolgozni kell menni, ami ha nem esik az eső, nem is lenne vészes. Már múlt héten is pulcsiban napoztunk az udvaron. Meg volt nálam gyakorlaton egy lány, aki elég szimpi. A tanulásnál is ugye besegített, lényegében ez volt az ideális, hogy ketten is tudtunk foglalkozni a gyerekekkel, és nem egyedül kellett ide-oda rohangálni. Még fog jönni, de lehet, hogy nem tanulásra, csak valami játékot tanítani mondjuk.

Nincsenek megjegyzések: