2009. március 25., szerda

hasznosság

A házidogával persze nem haladtam. Viszont dolgozom. Tegnap meg ma is délelőtt gyerekvigyázok + korrepetálok, s csak utána megyek a suliba. És ez hasznos dolog, viszont nem fáraszt le mégsem úgy, mint gondoltam. Mármint az, hogy 3/4 7-kor kelek, meg ilyenek. Korrep amúgy: elsős a gyermek és beteg, azért vagyok vele délelőtt és már egy hetet hiányzott, ami elsőben elég nagy kiesés, szóval olvasást meg egyebet gyakorlunk ezerrel, mert elég ramatyul megy.
Tegnapelőtt voltam állásinterjún, csakúgy, mert mért ne. Úgy tűnik nem lesz belőle semmi, de azért megpróbáltam. Viszont összejött a hétfői imafélóránk, ami jó volt azért.
És örülök annak is, hogy tisztázódott a doboskérdés:)
Ma lesz fogadóóra. Szombaton dolgozunk, még nem tudom mit. Viszont asszem már nem kell szőlőbe menni. Múlt hétvégén ugyanis mindkét nap kellett kicsit metszeni, és állatira megfagyós volt a szél miatt.

Nincsenek megjegyzések: