2008. szeptember 22., hétfő

soroksári hétvége

Szombaton 9-től 15-ig, vasárnap 9-től 14-ig voltam a kosárfonós suliban, ugye az Isten háta mögött. Szombaton Mami vitt Lágymányosi hídig, szóval úgy nem volt olyan hosszú, de amúgy háztól házig kb. másfél óra. Odafele kell olvasnivaló, visszafele csak egy kényelmes hely, ahol lehet aludni:)
Node. Kezdődött egy évnyitóval. Az igazgató elég jófej, amolyan humorizálós, de nem idegesítő módon, éppen csak amennyire kell. Aztán meg néprajzi előadás, vasárnap meg művészettörténet. Mindkettő elég jó volt, jó előadókkal, de azért a 4. órában már eléggé fészkelődtem.
A társaság... rettentő vegyes. Ezek az elméleti előadások még közösen vannak mindenkinek, vagyis szíjgyártó-nyergesek, szitanyomók, bőrösök, faművesek és kosarasok együtt. Korosztály kb. 18 és 50 között. Van zakós bácsika, lóhajú fickók, anyukás nénik, jelentkezős huszonéves (na nem én:)), belepofázós/hangosan röhögős-okoskodós-mindenkit idegesítő fazon... (Különben szeretem megfigyelni az embereket. Van, hogy elképzelem, az illető felnőtt milyen lehetett gyereknek. És fordítva: vajon milyen felnőtt lesz az adott gyerekből.)
Nem igazán beszélgettem, szóval nem tudom még, kik a kosárfonók. Majd okt. 18-án kiderül, akkor lesz az első gyakorlat. Milyen jó, hogy aznapra munkanapot talált ki a főnököm... Szóval kiveszek egy fizetés nélkülit.

Tegnap meg Soroksárról egyenesen Szentendrére mentem, na az úgy 2 és 1/4 óra. Néztünk Esőembert, majdnem végig. És utáltam eljönni. Megint.

Nincsenek megjegyzések: