2008. szeptember 12., péntek

próbáltam tömören...

Fáradt vagyok. Ennek a hétnek már napokkal ezelőtt véget kellett volna érnie, na mindegy... Viszont elkészültem a napközis naplóval, csak néhányszor kellett emiatt előbb bemennem illetve tovább maradnom, pl. ma. Egy gyerekhez kb 4 telefonszám + egy iskolai azonosító. Jelzem ugyanezek az infók a délelőttös naplójába is benne vannak, de azért nekünk le kell írni. Na mindegy, morr. Kicsit sokat kiabáltam a héten, de azért még van hangom.
De azért vannak jó pillanatok odabenn. A héten többször fogadtak azzal a gyerekek, hogy " Zsuzska néni de csinos vagy/szép a nyakláncod/stb." Ez azért jól esik, még ha tudom is, hogy a fele sem igaz... S többek közt egy új kissrác, aki már első nap megállapította, hogy még sosem volt ilyen aranyos napközis nénije. Szegény, vajon meddig marad meg ebben a hitében?;)

Mátéka nem ment "Amrestadba", aminek örülhetnék, viszont beteg lett. Fura volt tegnap úgy érkezni hozzá, hogy a szülei ápolgatják. Ez már az én feladatom lenne, még ha nem is vagyok olyan profi benne, mint egy anyuka...

Szerdán voltunk Magányterület koncerten Rézmálban. Nem volt az rossz, és bírom az énekes hangját, csak a szöveget nem nagyon szoktam érteni, pedig érdekelne.

Új kissrác kölcsönadott egy könyvet, amit nyáron olvasott. Egyelőre csak annyit, hogy kiváncsi vagyok, mert szerintem nem az a tipikus gyerekkönyv.

Ja, és az olasz: végül nem fizettem be, mert nem indul a délelőtti, csak az este 6-os, azt meg úgy nem szeretném.

Nincsenek megjegyzések: