2008. szeptember 15., hétfő

activity

Agyonnyom ez az idő:( Nade. Kedves végülis ma elment Brüsszelbe. 3/4 5-kor keltünk, tea, reggeli, aztán indult. Én meg szerencsére visszaaludtam majdnem 9-ig.

A tegnap este meglepően jóra sikerült. Előtte kiránduláson voltam az egyik osztállyal, kb. 3-ra hazaértem, gyorsan lekentem a faburkolat másodszor is lenolajjal, aztán vártam Mátét.
Szallonasütés volt betervezve, de mivel rohadt hideg volt odakinn, ezért inkább Activityztünk. Összesen 6-an voltunk: Mami, Beni, Bogi, Gyuri, meg mi, két fős csapatok voltak és az összes lehetséges csapatfelállásban játszottunk egy-egy partit. És nem untuk, meg, éppen csak a végére, és ami a legjobb, hogy Máté is jól érezte magát, pedig azt mondta, hogy általában nem szereti ezt a játékot. Közben meg az idebent grillezett husiból volt vacsi, ami nekem egy kicsit túl fűszeres volt, de Kedvesnek nagyon ízlett, a többiek meg csak néztek, hogy nem látták még ennyit enni.

A kirándulás amúgy: a gyerekek nem tudták előre, hogy én is megyek, úgyhogy tökre örültek, elémszaladtak, mikor megláttak:) Aztán épphogy befértünk a kocsikba (én egy hátsó ülésen 3 gyerekkel), és irány Pilisszentkereszt. Csak tettünk egy kisebb kört, patakmederben bóklászás, visszafele meg hegygerincen, aztán sütögetés a parkolóban. Az egésznek az vetett véget, hogy kb. 8 gyereket megcsíptek a méhek vagy darazsak. De nem lett senkinek komoly baja. (Azért volt főleg durva, mert előző héten a suliban is találtak egy darázsfészket és 2 nap alatt lett úgy 15 sérültünk.) Szóval 2 körül eljöttünk. Hm. Az egész nem volt rossz, de azért vannak furcsa szülők...

1 megjegyzés:

mt írta...

:( Az a reggeli kelés nem volt jó... Legközelebb nem rángatlak bele ilyenbe.