2008. október 14., kedd

szülinap meg ilyenek

Este itt járt Kedveske egy kicsit, ami jó. Viszont nem mertem lekísérni a buszmegállóba, mert megint ott volt az utcán a hangosan veszekedős pár, akiket egyszer már láttunk/hallottunk. Megdöbbent, hogy ilyen van a mónikasón kívül is:(

Különben tényleg, a hétvégéről nem is írtam. Voltunk ugye vadasparkban, aztán Mamival kicsit szüreteltünk. Vasárnap meg ajándékozások meg sütemények tömkelege. Daubner féle feketeerdő nem is olyan finom, vagy csak rosszul emlékszem, de amit egyszer Mandragóra kávézóban ettünk, az eléggé ott volt. Az én muffinom, amit leendő sógornőtől kaptam, elfogyott, de Mami céklása(!!!) nem. Van még kétféle torta meg kuglóf. Igen elég rossz nekünk;) A vasárnapi ebéd gyros volt. Utána alig bírtunk mozdulni. Egyik fontos kérésem az én Istenkémhez, hogy lécci főzzek/süssek majd úgy, mint jóanyám!!!
Ja, és vettünk végül hintaágyat, ami tök jó, és tavasszal majd kerül rá párna is, meg tetőhuzat. Mert most az nem volt már hozzá.

Napejban a tegnap és ma jól telt, de már irrrrtóra várom az ősziszünetet. Legfőképp a Harkány projekt miatt. Mondjuk lehetne ilyesmi idő, mint mostanság.

Nincsenek megjegyzések: