2008. október 4., szombat

jányokkal

Juppííí! Találtam tökjó, olcsó kreatívos nagyker boltot...kicsit a város másik felén, de csakazértis elmegyek. És meglehet, elköltök egy csomó pénzt, de nagyrészt a suli kontójára.

Tegnap voltam Saciéknál lánytalin. Tök a jó a lakásuk, elég kicsike, de nem is kell nagyobb, legalább kevesebbet kell takarítani;) Ági Rózával jött, de csak kb. fél órára. Róza meg elég eleven, és kicsit tapicskolt banános kézzel pl. a bőrkanapén. Kinga szegény panaszkodott a suliról (német tanár egy gimiben), ott is persze a szülők a problémásak. Saci is ki van merülve a melótól, kb. 50 gyereket kéne bepasszíroznia 23 órába logopédiai felesztés címén. Aki ezt kitalálta... Orsi irigyel minket a családbarát szakmáért, mert ő jogász lesz hamarosan. (Én meg Saciékat irigylem kicsit, de nem gonosz módon.) Marcinak ízlett a sütim, ami egyébként állati laposka lett, de tényleg finom. Hát ilyenek.
És épségben hazaértem a pesti éjszakában. Azért Határút nem olyan barátságos...

Ma reggel meg trabantvontatással kezdtünk a Cora-tól, én meg ittragadtam, hamár este úgyis kijöttem volna.

Ja! Amúgy van másik új kolléganőnk, Csilla, néptánctanár, és nagyon bírom. Valahogy véletlen egyhullámhosszon vagyunk most.

Nincsenek megjegyzések: