2008. október 18., szombat

nekem van

Tegnap taliztunk Sacival. Először dumáltunk kettesben, mióta házas, és tök jó volt. A Zöld teknős teázóba voltunk, ami egyébként lehet, hogy Kozsóé. A tea finom, viszont elég kényelmetlenül tudtunk csak elhelyezkedni. Először csak egy középső asztalnál volt hely, aztán levadásztunk egy fal melletti asztalt, de az se volt az igazi. Viszont vannak ilyen elszeparált helyek, ott gondolom kényelmesebb, de azok biztos foglaltak voltak. Sacitól kaptam szülinapra egy tök cuki (tényleg nincs rá jobb szó) kis teáskancsót, meg cseresznyés-csokis teát... És megnéztem csomó esküvős, meg nászutas fényképet. Madeirán elég jó sziklás hegyek vannak és a tenger színe se semmi.
Aztán rámcsörögtek, hogy gyüjjek már haza, hogy Beni ne legyen egyedül, mert az rossz. Mami csütörtök-pénteken Németo.-ban volt ugyanis. Csütörtök este néztünk filmet: Van barátod? Egész jó, bár kicsit kiszámítható. Hm. Különben fura, mert Sacival is a barátságról beszéltünk. Hogy egy csomó barátság megváltozik, vagy elhal. És ez így normális. De nem mindegyik;)

Uhh, Beninek nincs ma suli, reggel óta tépi az új gitárja húrjait. Nov. 7-én játszanak majd VörösLyukban. Szerintem jöhetnétek.

Én viszont megyek ma dolgozni, de remélhetőleg nem lesz sok gyerek. Aztán már csak 3 munkanap a szünetig:)

Nincsenek megjegyzések: