2008. október 29., szerda

5 óra munka, több nap szórakozás és pihenés

Voltunk messzi moziban. Mert szülinapra kaptam kupont, ami csakis a sugárban volt beváltható. Ahol kb. 5 filmet játszanak. Na ezek közül sikerült kiválasztani A spanom csaja c. műsort. Igen tudom, már a címe is gáz. Pedig egyébként nem is volt rossz, talán már az egyik főszereplő ronda feje se zavar annyira. Könnyed esti szórakozásnak sokkal jobb, mint az őrült boleynlány volt.

Kéne ma főznöm. Öcsémnek. Este meg Máténak. És már nem esik az eső, szóval vásárlás is befigyelhet. Még az is lehet, hogy "meglepem magam" valami könyvvel. (Na igen. Nem tudom melyik standup-os fazon szórakozott ezzel a meglepem magam dumával...majd egyszer talán megkeresem.)

Ja igen. Tegnap amúgy dolgoztam. 7-től ügyeletet kellett tartani a suliban, mert ugye ősziszünet van, de a szülőknek nem. Nem voltak sokan, és csak visongós kislányok, szóval semmi extra. Na, és egy elsős kislányt is megismertem. Aki már tud olvasni meg számolni (igen, számolni, nem csak számlálni, hanem pl. összeadni is), Szegény szerintem unatkozni fog, az első osztályban biztos. A kis zsenike még a rajzomat is korrigálta activityben: mert ő tudja hogy néz ki egy repülő, még hajtóművet is rajzolt neki.

3 megjegyzés:

Megyeri Domonkos írta...

Kivételes komment :) Neked nehéz kommentelni, azért nem szeretem, de mindent olvasok, úgyhogy vigyázz :)

"elmész, megnézed, felpróbálod, megveszed, hazahozod, kinyitod, és "jééé egy ruha!" " :) valahogy így szól. És Kovács András Péter... A legnagyobb... asszem még Fábry Show-ban volt...

zsuzska néni írta...

Hű. Nem hinném, hogy nehezebb, mint másnak...hacsak azért nem, mert kevés olyan témáról írok, ami téged érdekel. De most stenduppal beletaláltam:)

zsuzska néni írta...

Ja, hünye. A szóellenőrzés miatt nehéz nekem kommentelni, ugye? :(