2008. október 11., szombat

3 in 1

1) Néztem megafrászt. Csomóan jól énekelnek. Némelyik, b*zis, némyelyik k*rvás, vagy csak olyanra vannak csinálva. De jól énekelnek. Én meg kicsit irigyeltem őket, hogy MOST éppen énekelhetnek. Meg filóztam, hogy én mi a fenét énekelnék ott. Mondjuk semmit nem tudnék hibátlanul elénekelni, dehát ez van.

2) Rájöttem, hogy azért jó, ha egy napon van születésnapunk jóanyánkkal, mert akkor inkább az övével foglalkozunk, nem a sajátunkkal.

3) A gyerekek igazsága:

A: Zsuzsi néni, az a gyerek fejberúgott labdával.
én: Jajj, hát biztos nem direkt volt. Gyere O., kérj bocsánatot.
O: Bocsáss meg!
én: Megbocsájtasz neki?
A: Igen... Hát, végülis aztán én is fejbedobtam őt...

1 megjegyzés:

Szuromi Tamás írta...

a megbocsátás igazi jele: én is jól odadobok a fejének :-) annyira jó