2009. február 3., kedd

elrepült

Kedves ma hajnalban lelépett Londonba. Végülis nem vele jöttem 5-kor, hanem még maradtam nála aludni. De elég vacak volt ám nélküle. Folyton azt álmodtam, hogy valamiért visszajön, meg hogy elfelejtem a két dolgot, amit kért (lekapcsolni a fűtést és elvinni a lekváros levelet). Aztán meg azt, hogy csörög az ébresztő, vagy hogy nem csörög pedig már rég kellett volna. Szóval mikor végül csörgött az megkönnyebbülés volt.
Éjjel különben hányt szegényke, kissé parázott a repüléstől úgy tűnik. Az egészhez egyáltalán semmi kedve nem volt, hiába bíztattam, hogy azért csak jó lesz valamely része. Erre már ki is derült, hogy a tanfolyam csak holnap kezdődik, szóval ma délután lesz idejük nézelődni...már amennyire a közlekedés engedi. Nade, majd úgyis írogat ő is remélhetőleg.

Nincsenek megjegyzések: