2009. február 8., vasárnap

munkában:)

Éppen gyerekvigyázok:) Najó, persze már alszanak, mert holnap suli. Egyeseknek. Ketteseknek (pl. én) síszünet. Viszont nem holnap nézünk várost, hanem egy másik napon, holnap csak este Beugró. Azért én bírom, hogy itthon van ez a srác, mégha örülök is, hogy világot lát, meg ilyenek. De komolyan egész más tudni, hogy ha nincs is itt mellettem, de legalább nem a levegőben repked, vagy mittomén. Hiába no, asszem a féltésbe mindenki belejön...

Jó túlleni a mintkiderültnemisannyira meglepi partin. Mer ugye én nem nagyon tudok titkolózni, mégkevésbé szervezni, bár szerencsére nem is kellett túl sokat. Nem mellesleg meg asszem jól is sikerült az összeröfi.
Az álcaséta is jó volt amúgy, csak nem igazán tudtam odafigyelni, meg különben is remélem, hogy találkozunk még ezzel a Sári leányzóval, mert szimpike.

Szóval holnaptól egy hét szünet, ami szerintem hamar el fog telni, szimplán háztartási munkálatokkal, főzőcskézéssel. Aztán mikor kérdezik a kolléganők, hogy mit csináltam a szünetben, mondhatom, hogy semmit, de az olyan ciki. Bár nem tudom miért is. Azért mert efektíve nem rohangászok, mint pók a falon, még tölthetem hasznosan a napjaimat, nem? Majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések: