2009. február 1., vasárnap

összefüggések, tanulságok

Van egy csomó minden. Volt nálunk 2 nap farsang, ami táncházastul, tanári táncostul túlélhető volt. Péntek délelőtt voltam Virágnál, énekelgettem neki kicsit, tetszett neki.
Este meg gyerekeknél felvigyáztam, tanítottam nekik pálutcai szerű golyózós játékot. És elkövettem egy nagy hibát: szalonnát vacsoráztam. Ilyet SOHA ne tegyetek! 11 és 1 között még tudtam ott aludni, de mikor egy után otthon próbálkoztam, 2,5 óráig nem sikerült:( Ennek további folyománya lehetett a tegnap esti fejfájás. Bár az attól is lehetett, hogy a héven olvastam, Pannóniatelep környékén is, ami ugye elég rázós.
Nagyapám visszaemlékezéseit olvasom amúgy, amit pár éve írt, vagyis akkor fejezte be, és néhány példányt csináltatott a családtagoknak. Marha jó. Elég sok adat, szám, rövidítés van benne. De nagyon fura, hogy nemrég láttam a Hart háborúját, erre meg itt olvasom, hogy hogyan boldogult Nagyapa 18-19 évesen a fogolytáborokban. Meg az "ismerkedős" részek is érdekesek.

Tegnap elkísértük Bogit az esküvőkiállításra. Uhh. Ez mekkora üzlet... És mennyien voltak... Találtunk végülis megfelelő ruhát, és nem is voltunk olyan sokáig. És Bogi utána még lelkesebb volt. Mellesleg tényleg gyönyörű volt abban a ruhában:) Jó túllenni rajta, többet nem megyek ilyenre, nem nekem való. Neki bejött, hogy körülötte sürögnek-forognak, engem zavarna asszem.

Nincsenek megjegyzések: