2008. június 1., vasárnap

:):(

Megnéztünk ma egy elég bugyuta filmet, de legalább velünk egyidős:)
Aztán sütöttem sütit holnapra. Azért kicsit más, mint mikor mondjuk a skacoknak sütök, úgy értem ott is el szokott fogyni, de most konkrétan 10x annyian lesznek.
Délután szedtem meggyet, és jelentem: tudok még fáramászni.:)
Továbbá kicsit meghúztam egy kocsit templomból elfele:( Pedig már kezdtem azt hinni, hogy tudok vezetni...
Nem találtam meg a fényképezőgépet, amit szintén akartam holnap vinni.:(
Amúgy kb. sikerült összepakolnom.
Igen, holnap lelépek erdei iskolába. Pénteken jövök...ha addig szét nem szednek a kölkök.

8 megjegyzés:

mt írta...

Hümm. Fényképezőgép nem szokott családod és egyéb állatfajtáknál előfordulni, pláne ha épp esküvőre járnak? :)

Amúgy meg sütit éééénisénis...

zsuzska néni írta...

No, meglett a gép mégis. Persze Maminál volt, ahogy sejtettem...

Névtelen írta...

jó utat Zsuzska néni!
Tegnap életemben először rámkiáltott egy kisgyerek: Szia Saci néni:)
Pussz
S

Miki írta...

Attól, hogy meghúzol, egy autót, még tudsz vezetni. Nézdmeg a kisbusz jobboldalát. Apám alkotta kb 30 év vezetési gyakorlattal a háta mögött. :)

Miki írta...

Amúgy van a blogodon kommenthez RSS/Atom/akármi?

mt írta...

Jelentem sokat kerestem, de még nem találtam... :(

mt írta...

Pontosítok: ha bepipálod az új megjegyzés küldése erre a címre izét checkboxot, akkor szól. feed nincs.

zsuzska néni írta...

Miki, kössz a bíztatást:) Amiket még írtál azt nem vágom, de mt a mindentudorka.
Saci néni, jelentem túléltem.