2008. június 8., vasárnap

vámosok és bűnösök

1) A közlekedésről mindenütt sok szó esik. Az egy dolog, sőt semmiség, hogy 10 percet késik a volánbusz. Felszállok, adom a 250-et, amivel jó vagyok a Flórián térig. A sofőr visszaad egy százast, és megkérdezi: "Jó lesz így?" És akkor én érzem magam hülyén, hogy azt mondom, szeretnék jegyet kapni.

2) Még mise kezdése előtt a templom közepén megállt egy feltehetően illuminált álapotú fazon letolt gatyával (alsó szerencsére volt rajta). Bámulatos gyorsasággal és határozottsággal kelt fel a helyéről több fiatalember is, hogy kitessékelje, valaki meg riasztotta a plébánost, aki szintén vitázott vele egyet. Aztán egyszercsak tényleg eltűnt a színről. Szóval barátocskám, nálunk nincs kecmec!!

2 megjegyzés:

mt írta...

Hm. Néztem is miért álldogálsz olyan sokáig a sofőrnél... :) (amúgy érdemes felírni a rendszámot és levélben jelezni a volánnak az ilyesmit. Tudod nekem már gyakorlatom van a velük való levelezésben. :p )
A templomos sztorit nem egészen értem... Bement és ott tolta le a gatyót, vagy úgy ment be? Bár így is úgy is öhm kellemetlen.

zsuzska néni írta...

Nemtudom, csak azt vettük észre, hogy kb. a padunkkal egyvonalban megjelent, és a bokájánál volt a nadrágja.