2008. június 29., vasárnap

esküvő, miegyéb...

Tegnap "Öcsike" férjhez ment... polgárilag. Szóval tanúskodtam Sacinak. És a bátyjai továbbra is Öcsinek szólítják, és azt állították, hogy ő mindig is Öcsi lesz. (Öcsi néni, pl.:)) Különben csini voltál Sacc, és ezúton is grat! :)
A kb. 10 perces program után akkkorát kajáltunk, hogy nem is igaz. Kb. ma délre sikerült úgy kihevernem, hogy ismét képes volt a gyomrom befogadni újabb táplálékot. Aztán még négyen (az ifjú pár:) és a két tanú) Pesten iszogattunk itt-ott. Estére hulla voltam...
jamerhogy előtte reggel 7-től már szőlőztünk. Meg ma is...

Pénteken jó volt ZP-ben, pláne, hogy nem esett az eső. Sajnos továbbra is lemaradásaim vannak Roy & Ádám-ból a dalokat illetően, de azért párat ismertem, meg mondjuk játszottak feldolgozásokat is...olyan meglehetősen feldolgozva. (Pl. Music c. szám, megtaláltam, és télleg Madonna eredetileg.)

Ma meg sikerült véletlen bazi hosszú zenés misét kifogni, mert kiderült, hogy most van a Péter Pál búcsú. Vááá, kb. 6583-an voltak a templomban, szóval jó, hogy parkolni tudtam, de ülőhely persze nem volt. Különben jó volt a zene, végre valami olyan, amit még sose hallottam, még hárfa is volt benne.

3 megjegyzés:

mt írta...

A "Hey Mr. DJ"-s dolog megfejtése emitten van:

http://href.hu/x/672h :)

zsuzska néni írta...

Ja, megtaláltam, javítottam...aszittem te alszol, vagy ilyesmi...

mt írta...

Úgy is volt, mostanság keltem fel.