2008. június 18., szerda

bolondok

Holnap is kell még kicsit dolgoznom, de pénteken már nem, mert elkéretőztem, hogy a lezsírozott próba ne ütközzék akadályba.
Amúgy végre kicsit nyílt lapokkal játszom, főnök behívott az új szerződés okán, kértem, hogy adjon még pár hetet, hogy megvárjam a másik suli visszajelzését. Tök korrektül megőrzi addig a helyem, szóval no para, állásom biztos lesz:)

Az év végi értekezlet meg gondolom mindenütt ugyanolyan unalmas, mint amilyen ma volt, mégha nem is volt olyan hosszú. De a hidegtál utána nem volt rossz. Olyannyira, hogy a pizzából már délután nem is bírtam enni, pedig az se nézett ki rosszul.

Tegnap néztünk vicces filmet (Bolondok aranya). Kellőképp idióta volt, és megfelelő mértékben romantikus, szóval szórakoztató. Hm, est.hu kellemetlenül megváltozott.:( Az eddigit átláttam, megszoktam. Ma is lett volna mozi, de végül mégse. A holnapi csajtalival meg nemtom lesz-e valami. (De a Sacinak mindenki drukkoljon!!)

Nincsenek megjegyzések: