2008. június 21., szombat

mai fiatalok

Mivel én "számítógép-zseni" vagyok, sikerült mégis a másik képernyőt rácsatolni a gépre.:) Úgyhogy netfüggésemnek elgördült eme akadálya.

TeDeumon voltunk ma SzeFer-ben. Hm. Egyrészt csomó diák kidőlt a sorból, pedig nem is sütött oda a nap, szóval nem igazán értem. Másrészt az ünneplőről alkotott fogalmak igencsak átalakultak asszem. Nekem anno pl. eszembe nem jutott volna térdnadrágban menni egy évzáró misére, mégha az a nadrág fekete is. Hogy a fekete-fehér pöttyös/csíkos nyári ruhákról ne is beszéljek, amelyekhez a "divi" papucs társul. Most én vagyok vénasszony, hogy ezen problémázok?

Voltunk még szőlőben is zöldmunkázni. Sajnos elég hamar meguntam, bár igyekeztem nem nyafogni, hiszen tudom, hogy ez muszáj. És úgy tűnik én ragaszkodom leginkább ahhoz a telekhez, mivel amúgy gyönyörű helyen van. Valszeg holnap, meg holnapután is kimegyünk, mivel ugye itt a nyáriszünet és ráérek:)

1 megjegyzés:

mt írta...

Hát igen... azért huszonévesen "Mai fiatalok" címkével ellátni egy bejegyzést.. ;) No de amúgy igaz, olyan volt mint egy majális (némi túlzással).

Egyébként nem megmondtam, hogy meg tudod oldani a monitor kérdést? :D