2008. június 16., hétfő

hétvége

Évzáró volt pénteken. Mellesleg nekem 8-tól délig ügyelnem kellett, de csak 20 gyerek volt az 50 helyett, szóval... Aztán 3-ra vissza kellett menni bizonyítványosztásra, 4-től meg ballagás és évzáró duma. Utána Mamit odarendeltem a sulihoz, mert egyedül nem tudtam volna hazavinni azt a csomó virágot, meg csokit, amit kaptam. Komolyan, ennyire nem számítottam. A csoki már fogy, a virágok meg majd elhervadnak, a rózsákat természetesen kiszárítom, mert az nekem jó.

Aztán mentem gyerekvigyázni és szombat délig ott voltam. Vasárnap úgy terveztük Mátéval, hogy megnézzük a váci botanikus kertet, de az időjárás miatt egy budapesti múzeumra módosítottunk. Ami viszont zárva volt, de ezt csak odaérve tudtuk meg. Szóval vettünk szép tányérokat a kikában.
Vác meg múzeum majd máskor.

Ma meg megyek dolgozni, bár gőzöm nincs, hogy a naplóírás és a szekrényem kipakolása után mit fogok csinálni a maradék 5 órában.

Nincsenek megjegyzések: