2008. augusztus 26., kedd

egyszer

Tegnap megnéztük az Egyszer (Once) című filmet. Megint kis moziban, a Tabánban, ahol most voltunk először. Nem is rossz. A film... nekem tetszett, eleve én akartam megnézni. Jópofa zene, bár nem túl újszerű, és némely szám vagyis zenés rész kissé hosszúra nyúlt. A sztori semmi izgi, viszont nem olyan a vége, mint vártam, de így is jó.

A héten már dolgozás van, pontosabban bent kell lenni a suliban. Szerencsére csak délelőtt. Eddig függönyöket szedtem le és tettem föl, meg kimásztam az ablakon a takarítónéni telefonjáért.

Ma Orsinéni kolléganőmhöz megyek pizsomapartira... Nem annyira volt kedvem menni, mert annyira nem vagyunk jóba, de még ki tudja. Meghát nem lehet, folyton nemet mondani, és amúgy is aranyoska, szóval jó lesz. Jön még Bori és Borcsi is. Azért kiváncsi vagyok...

Nincsenek megjegyzések: