2008. augusztus 18., hétfő

rmsziget

Itthon. Múlt héten meló volt, nyugis, 5-8 gyerekkel, csak a korai kelést nem bírtam, meghát mégis más, hogy nem csak délután, hanem 8-tól 4-ig.

Szerdán volt egy fáradt próba, pénteken meg mentem ki rm szigetre. Estére elég hideg lett, aztán kb. egész hétvégén végig. Még jó, hogy vittem kabát. Meg "életet mentettem" a hálózsákommal.
A koncertek jók voltak többségében, és a miénk is, (a szaxi részeket leszámítva, morr:(). Meg úgy azt nem bírtam, hogy Kedvessel alig lehetett együtt lenni, noha ott volt az orrom előtt, de melóban. Habár tudtam ezt előre, de mégis... És ha Ő dolgozik, akkor odafigyel, meg rohangál, meg kicsit idegeskedős. Úgyhogy én hol Tomiékhoz csapódtam, hol a "gyerekekhez", akik mondjuk jól megvoltak nélkülem.
Kicsit röpiztem, ami kb. addig volt jó, amíg egyesek nem kezdték komolyan venni a játékot és szúrós szemmel nézni arra, aki bénázik. Nomeg a kezem is megfájdult.
Azért meglepően hamar vége lett az egésznek. Tegnap hazafele volt "kaland": a lovardánál kifogyott a benzin, onnan kicsit toltuk a ladát, aztán legurultunk Adyligetig. Miki megmentett minket, szóval hazajutottunk.

Este mise. Még mindig Pál életrajzánál tartunk:(. Milán misét akarok!!!

1 megjegyzés:

mt írta...

:( :) vagy nem tudom... Lehet hogy néha túl komolyan veszem ezeket, de elvégre munka. Meg fizetnek és azért valamit nyújtani kell. Morogni meg sokat szoktam amúgy is. :)