2008. augusztus 23., szombat

Lb

Pénteken végre megvolt Saci lánybúcsúja. És jól sikerült. Ami a lényeg: ő jól érezte magát. Mivel nem genyóztunk vele nagyon és nem itattuk le eléggé:) Azért voltak lájtos feladatok, de mivel nem akartuk kiütni, ezért a hibáknál nem mindig pia volt a bünti, hanem vasalás, éneklés, ilyenek. Még a legnehezebb talán a helyszínre való bejutás volt, kissé nehezen ment a jelszó összerakása... Különben egy tök jó lakásban voltunk. Aztán dunaparti séta - eléggé feltűnő jelenség voltunk, ahogy vonulunk +Saci tündérszárnyban - és buli a Holdudvarban. Bakker a táncteret mért bentre rakták?? Folyt rólunk a víz. Ide jöttek egy kis időre a srácok is, de csak pár közös táncot engedtünk Marcinak, aki meglehetősen feloldódott addigra, és egész jól megtáncoltatta Sacit. Aztán átmentünk a Chachacha-ba, ahol borzasztó zene volt, meg én pl. hulla fáradt is voltam, szerencsére hamar leléptünk, bár Saci bírta volna még:(
3/4 4-re értem haza.

Egyéb észrevételek:
Jó volt, hogy mindenkinek tetszett a zenei összeállításom, amit mondjuk csak kb. fél órát hallgattunk még a lakáson. Hát igen, volt benne minden:) Nagyjából mással nem is készültem a bulira, vagyis adtam az ötleteket, Glória meg megvalósította őket.
Kicsit béna volt a vita, ami kerekedett - nem is tudom hogy - a háassági szerződésről. Lehet, hogy kicsit durván reagáltam a csajra, de egyszerűen annyira meglepődtem. Eddig azt hittem, hogy csak a médiában vannak ilyen elmebetegek, akik ilyesmivel élnek. Aki kitalálta annak minimum 20 év kényszermunka...
Találkoztam unokatesómmal, Marcival a szigeten. Cuki volt, ahogy rámköszönt, hogy szia Zsuzsikám, aztán meg magyarázkodott a barátnőjének, hogy nem szólít ám akárkit így, csak az uncsitesóját.
Asszem nem iszom többet tequielát, mert a gyomrom nehezen viseli. Amúgy mégcsak be se csíptem.
Hát így...

Nincsenek megjegyzések: