2008. augusztus 30., szombat

megyek a fonóba:)

Szóval kedden jó volt Orsi néninél, a közelben klassz helyen ettem finom cézársalátát. Másnap mekiben reggeliztünk...na ez se lesz szokásom, bár finom volt. Csütörtökön volt dögunalom értekezlet, pénteken meg végre az órarendem is kiderült. Idén nem kell tömegsportot tartanom:) Viszont 3-szor ügyelek a héten, de így meg lesz egy túlórám. Festettünk az ebédlőbe szivárványt meg vártornyokat.

Péntek délután beiratkoztam végre kosárfonó és fonottbútor-készítő szakra OKJ-s képzésre. Kissé messze van a suli, szóval a délután nagy részét utazással töltöttem. Sajnos nem lehet adójóváírást kérni. Viszont kaptam jegyzeteket. Csomó néprajzot fogok tanulni, de vállalkozási ismereteket is, ami tök jó szerintem. Aaaannyira várom. Szept. 20. az első alkalom!!

Beiratkozás után épphogy hazaestem és mentem termet díszíteni ma estére Saciék esküvőjére. Ha nem lettem volna hulla, egész jó móka lett volna, de így se volt rossz. Aztán uccsó busszal jöttem haza, szóval kéne még szundizni kicsit.

2 megjegyzés:

Miki írta...

Ez az OKJ-s buli marha jó! Nagy ötletnek tartom! Márminthogy azt hogy belevágsz. :)

zsuzska néni írta...

Kössz. Aztán ha beválik, jöhetnek a rendelések. :)